اس ام اس به یاد بودن و یاد کردن

?


لطفا به ما در گوگل امتياز دهيد
لوگو وب سايت

اس ام اس به یاد بودن و یاد کردن

دسته بندي : , , ,

http://icons.iconarchive.com/icons/artdesigner/emoticons-2/128/glad-icon.png

اس ام اس به یاد بودن و یاد کردن

آن نازنین کجاست که یادم نمیکند / صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند
یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست / امشب به یاد کیست که یادم نمیکند
.
.
.
.
روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد ، اگر باران بند بیاید از این خانه می روم . . .
.
.
.
.
به که پیغام دهم ؟ به شباهنگ که شب مانده به راه ؟
یا به اندوه کلاغان سیاه ، به پرستو که سفر میکند از سردی فصل ؟
یا به مرغان نکو چیده شهر ؟ به که پیغام دهم که به یادت هستم ؟
.
.
.
.

اس ام اس یاد کردن

شاید با هم بودن سخت تکرار شود
اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد . . .
.
.
.
.
چرخ روزگار را دو چیز می چرخاند :
دوری و دوستی ! با اینکه ازت دورم ولی به یادتم !
.
.
.
.
تا زمین در گردش و تا آسمان در چرخش است / یاد یاران چون شما در قلب ما آرامش است . . .
.
.
.
.

اس ام اس یاد کردن 1392

در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی / ای نازتر از خواب شبم ، همواره در یاد منی . . .
.
.
.
.
آموخته ام کسی که یادم نکرد من یادش کنم شاید او تنهاتر از من باشد . . .
.
.
.
.
دست من کوتاه از دیدار توست / قلب من اما همیشه یاد توست . . .
.
.
.
.
در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل
یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد . . .
.
.
.
.
قالیچه یادت را هرگز بر ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد ! دوست دارم . . .
.
.
.
.
من یاد خوش دوست به دنیا ندهم / لبخند خوشش به حور رعنا ندهم
گر یاد کند مرا هر از گاهی چند / گرد رخ وی به چشم بینا ندهم
.
.
.
.
مشترک پر مصرف ، چراغ یادت همیشه تو دل من روشنه ، حتی در ساعات اوج مصرف . . .
.
.
.
.
شکفتن هیچ گلی به زیبایی لبخند تو نیست به همان زیبایی قسم هر ثانیه به یادتم . . .
.
.
.
.
به وسعت قلب کوچکم به یادتم . شاید کم باشد !
اما قلب هرکسی تمام زندگی اوست . . .
.
.
.
.
ما غصه خور تلخی فریاد شمائیم ، شادیم در آن لحظه که در یاد شمایئم
.
.
.
.

اس ام اس یاد کردن جدید

 

باز هم از یاد تو ، شعله به پا خواسته / آتش سرخش ز نور ، قلب من آراسته
زردی روی مرا ، نیک تماشا نما / شمع وجود من از دوری تو کاسته

 



نظرات

? نظر ارسال شده

? Comments

ارسال نظر

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







در صورتي که قوانين زير رعايت نشود نظر شما تاييد و نمايش داده نمي شود

در نظرات به هيچ کس توهين نکنيد و از الفاظ رکيک استفاده نکنيد

نظر خود را به صورت پارسي تايپ کنيد

لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنيد

در صورتي که مي خواهيد درباره مسائل مختلف با کاربران گفتگو کنيد کليک کنيد.
?
نام کاربری
رمز عبور
  1. فراموشي رمز عبور
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

فقط از قوانين جمهوري اسلامي ايران پيروي کنيد!